Jag var ingen - ni var aprilhimlen.


Idag är det fyra år sedan den här bilden togs. Påskafton 2007. Den dagen kunde jag säga att jag hade allt jag behövde. Jag hade två utav världens absolut bästa människor i mitt liv och den stora kärleken var tillbaka. Men det är inte honom jag vill prata om i detta inlägg utan det är de två personerna som finns med på bilden ovan. Simone och Maja. Om jag kunde skulle jag ge er hela världen. Ni fick mig att må så otroligt bra, ni får mig fortfarande att må så otroligt bra men det är inte längre på samma sätt. Någonstans på vägen tappade vi bort varandra, någonstans på vägen tappade jag bort en stor del av mig själv. Jag vill hitta tillbaka. Jag vill festa galet en kväll och dagen efter vill jag ligga i soffan framför Jerry Springer och Cheaters med en pizza. Jag vill vara bakis med er. Vi hade så många planer om hur livet skulle se ut. Vi skulle göra så mycket tillsammans. Vart tog allt vägen? Jag saknar er så att det gör ont i hela kroppen. Jag älskar er mer än det finns stjärnor på himlen och den kärleken är evig.
Postat av: Maja

Vi ska absolut hitta tillbaka till det där! Och det börjar på lördag! Jag har alltid älskar dig och jag kommer alltid att göra det!

2011-07-06 @ 06:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback