30/4

Idag är det sista april och det betyder att imorgon är det precis en månad kvar till studenten. Det känns helt galet, det har gått alldeles för fort. Nu gäller det att ta vara på den sista tiden vi har kvar tillsammans. Jag måste även hitta en studentklänning och skor till den, nu börjar jag få panik. Äh, det löser sig alltid.

Ikväll bjuder Marko på fest i sin nya lägenhet. Men först ska vi grilla här hemma - Kött, potatisgratäng, beasås och en god sallad. Ikväll kör vi all in, skitsamma om jag är dödligt bakis imorgon när jag ska åka tåg hem. Man lever bara en gång. Det enda som fattas för att kvällen ska bli perfekt är mina fina tjejer. Jag hoppas att ni får en toppenkväll, jag önskar att jag kunde vara där. Men det är ju inte alltför illa att spendera sista april med Anna. Hon är ju soft som fan.

Nu ska jag göra något vettigt, packa ihop lite kanske så jag slipper göra det imorgon när jag är döende. Vi hörs imorgonkväll när jag kommer hem om jag inte får för mig att skriva mer idag. Men ni får ha en jättebra dag. Puss!

Boy, I like you just the way you are.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback