29/4

Idag fick jag en skön sovmorgon, vaknade vid halv tolv och inte vid typ åtta som alla andra dagar på lovet. Då klev vi upp och åt frukost och efter den la vi oss på en filt ute på gräset och solade men när alla myror kom så gav vi upp och la oss framför tvn och dog en stund. Nu har jag precis kommit in efter att ha varit ute och hjälpt Mari som kört i diket med åkgräsklipparen. Anna är i stan och lämnar Ante på bussen hem till Sundsvall. Jag orkar inte följa med så jag stannade kvar.

Ikväll blir det nog grillat till middag och vad som händer senare vet jag inte. Vi hoppas på att Marko vill komma hit och umgås med oss. Annars lär vi ligga framför tvn eller något annat som inte är så ansträngande. Nu ska jag ta mig en rök och chilla med Mari. Jag skriver kanske mer senare eller imorgon. Puss!


Igårkväll tog vi en promenad till hamnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback