28/4

Det blev inget skrivande på hemvägen från Tyskland. Då var jag alldeles för trött och sov mestadels av tiden. Men när vi var framme i Tyskland blev det en massa alkoholhandling på olika ställen och satan vilket väder det var där. Kanske tjugofem grader varmt. Senare på dagen rullade vi hemåt igen, det var en tröttsam resa. Jag vill bara hem. Duscha och sova i en säng. När vi kom till Sundsvall så åkte vi till Annas syster Sofi och duschade, när vi var rena och fina åkte vi ner på stan med Simon, Annas systerson där vi åt glass och hängde med Timmy. Sen åkte vi hem till Sofi igen och käkade middag och spelade Wii med Simon innan Marko kom och hämtade oss. Då var det dags att åka till Härnösand, Annas kusinbarn Ante följde med oss hem så när vi kom fram spelades det lite fotboll och kortspel innan vi gick och la oss. Somnade som en sten på en gång.

Idag var vi uppe med tuppen då vi skulle iväg på badhuset. Det var riktigt roligt, jag trodde att jag skulle bli less på en gång men vi badade i ca två timmar innan det var dags att kliva upp och åka hem. När vi kom hem chillade vi framför tvn innan vi skulle göra middag. Nu sitter jag här och chillar efter en god middag i magen. Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske ut och spela fotboll eller något. Vi får se. Nu ska jag vara social med Anna. Hörs när vi hörs! Puss.


Jag saknar mina fina.

Postat av: Sandra

DU är saknad, fina du.

2011-04-28 @ 21:23:57
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback