12/4

Idag hände det inte alls mycket på praktiken. Men efter att jag slutat mötte jag mamma och sa upp mitt träningskort på Fristilen och sedan tog vi en skön promenad hem. Ikväll har jag tagit ännu en promenad men denna gång med Emma, det var riktigt skönt. Vi gick till Lugnvik och tillbaka, satte oss en stund på Jamtlibryggan och pratade om allt och ingenting. Det var en jäkla tur att det inte var Storsjöodjuret vi skymtade i sjön. Tänk om han hade ätit upp oss? Hahah! Sedan åkte jag hem, duschade och inväntade Big Brother. Nu ska jag snart gå och lägga mig, galet trött efter promenaden så inatt sover jag nog gott. Kanske blir en promenad imorgon också beroende på vilket humör jag är på och hur pigg jag är. Vi får se. Nu säger jag godnatt till bloggen och forstätter att kolla läget på ansiktsboken. Vi hörs imorgon! Puss och godnatt.



Du är positiv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback