Saknad.

Jag tänker ofta på döden och på de människor som lämnat oss. Jag ställer ofta frågan varför även fast jag vet att det inte finns något svar. På måndag är det två år sedan en vän till mig lämnade jorden, två långa jobbiga år. Vart du än är så hoppas jag att du har det bra. Du lever alltid kvar i våra hjärtan. Igår var det tre år och tio månader sedan min pappa lämnade jorden, om två månader har det gått fyra år. Det är helt sjukt hur lång tid det har gått sen du lämnade mig, min älskade pappa. Det känns fortfarande som om det var igår jag fick beskedet. Farfar, snart har det även gått tre år sedan du lämnade mig. Hur kan ni bara vara borta? Det gör ont att veta att jag aldrig mer får se era underbara leenden igen, att jag aldrig mer får höra er skratta. Jag försöker hålla huvudet högt men det är så svårt, jag önskar att ni fanns här och kunde torka mina tårar. Jag önskar att jag fick se er en sista gång, att jag fick berätta för er hur mycket ni betyder för mig. Jag hoppas att ni har det bra, vart ni än är. Ni har väl inte glömt mig? Jag kommer iallafall aldrig att glömma er, mina änglar. Jag får leva på minnen, alla underbara minnen jag har tillsammans med er. Tack för tiden jag fick med er, tack för allt. Jag älskar er mer än det finns stjärnor på himlen.

Håkan Lundqvist, 610622 - 061122
Mats Lundqvist, 381003 - 080307
Tommy Olofsson, 840714 - 080927

Adjö är ej för alltid
Farväl är inte slut
En dag ses vi igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback