3/9

Fan vad bra jag är alltså. Det blev alltså utgång i onsdags. Det var jag, Simone, Kajsa, Fiia, Dennis och en massa fler. Vi började hos en kompis till Dennis i stan. Sedan vid halv elva tiden drog vi på Olearys, träffade många gamla vänner där som jag inte sett på flera år säkert. Blev sjukt full iallafall, förstår inte hur egentligen? Var på krogen tills dom stängde och sen skjutsade Niclas hem mig. Och nu till något som inte är så jävla roligt, jag kliver ur bilen här hemma och börjar gå upp på gården. Helt plöstligt blir allting svart och jag ramlar baklänges, jag landar på axeln och kan inte ta mig upp. Kvällen var bra tills jag kom hem och fick en trasig axel, skitliv.

Igår gick jag på skolan trots att jag inte kunde röra min stackars arm men vi skulle ha projektarbete efter skolan och det var jag tvungen att vara med på. Slutade vid halv fem, då mötte jag mamma och gick bort till akuten. Fick sitta där mellan fem och nio. Blev röntgad men jag hade ingen fraktur som tur var men läkaren trodde att den hade hoppat ur led men hade hoppat tillbaka av sig själv. Ska dit på återbesök om ca tio dagar för att se hur det ser ut då, kan vara att en muskel har gått sönder och är det så blir det operation, fan vad roligt, eller inte. Ska även till en sjukgymnast på onsdag så vi får väl se vad hon säger då. Hm, tog typ en timme att skriva det här inlägget. Jag är ju som sagt lite invalid. Men som Kajsa skulle ha sagt, det blir bättre när det går över.

Postat av: Nathalie

Tack så mycket :D

2010-09-03 @ 15:34:17
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback