27/9

Idag är det två år sedan du lämnade oss och jag saknar dig så mycket. Jag hoppas att du har det bra, vart du än är. Jag tänker ofta på dig, hur du har du det och vart du är. Jag önskar att jag kunde få träffa dig en sista gång, berätta för dig att jag saknar dig och att du betyder så otroligt mycket för mig. Du finns alltid i mitt hjärta, Tommy. Jag hoppas att vi en dag ses igen, på andra sidan. Tills dess, sov gott älskade ängel.

Sitter just nu på skolan och hänger med Simone och Sofie. Sofie luktar skit men det verkar hon inte bry sig om. Jag är så sjukt trött så allra helst vill jag åka hem och sova bort mitt liv, eller iallafall ett par timmar. Snart ska vi gå och äta lunch, idag var det köttbullar, sås och potatismos. Gött det! Sen blire psykosocialtarbete och efter det ska jag fan hem och sova. Aja, jag är tydligen dum i huvudet så jag kanske ska sluta blogga. Men jag älskar Simone ändå. Puss och hej, ha en bra dag. Hihihihihih. Ja men puss då.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback