11/9

Igår blev det mys med Emma, Dennis och Robin hemma hos Emma. Vi spelade "Frågejakten" och en massa kortspel, det var ett tag sen jag skrattade så mycket, eller det gör jag varje gång Emma i närheten. Alla lilla solstråle, människan som får en att skratta och le jämt och ständigt, jag är så glad att du finns i mitt liv. Senare på kvällen så gick jag och Dennis när på stan för att kolla läget, det är roligt att se alla fulla människor men man tänker också, är jag också sådär när jag är full? Haha! Sen blev det kallt så då gick vi hemåt, så skönt att få umgås lite med Dennis själv, det är så länge sen sist. Fan vad jag har saknat dig, min fina underbara vän.

Idag har jag bara tagit det lugnt, är jätteöm i axeln så jag har bara varit hemma och vilat idag. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, kanske se någon bra film eller så. Får se om Niclas hör av sig så vi kan hitta på något, det är tråkigt att sitta hemma alldeles själv och Emma har åkt till Föllinge. Det är bara att ni hör av er om ni vill hitta på något. Jag är öppen för alla förslag! Annars så får ni ha en kanonkväll. Puss!


When the drugs don't work no more, you get high on life.

Postat av: Emie

sv: hahaha fyfan va underbart att höra att det är fler än jag som ramlar! :)

2010-09-12 @ 01:40:34
URL: http://emien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback