Tidsfördriv.

47 frågor när du har tråkigt
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 8.63 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - familjen
4. Hur lång är du? - 1.64 kanske
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - seven pounds
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - jag med ;(
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - det beror på
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda
9. När såg du senast din mamma? - nyss
10. Är du kär? - nej, det var länge sedan
11. Veckans babe? - emma, lätt
12. När vaknade du idag? - halv tolv, tror jag
13. Vilken är din favoritplats? - rätan
14. Vilken plats föredrar du minst? - östersund
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - i göteborg
16. Hur stor är din säng? - dubbelsäng
17. Vad sover du i? - trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 6
19. Var bor du? - östersund/körfältet
20. Tycker du om kinamat? - inte så värst
21. Tycker du om kaffe? - ja
22. Vad dricker du helst till frukost? - te
23. Kan du spela poker? - jag är kung på det
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - ja
25. Vill du ha barn? - absolut
26. Kan du några andra språk än svenska? - engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? - ja
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? - det jag behöver
30. Äger du värdefulla smycken? - värdefulla för mig, ja
31. Kan du rulla med tungan? - ingen aning
32. Vem är den roligaste människan du känner? - emma
33. Vad har du för ringsignal? - henok achido - high on life
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ingen aning
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? - soffan
36. Kan du byta olja på bilen? - nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? 14 år - till salu
38. Dansar du i bilen? - ibland
39. När var du i kyrkan senast? - jag minns inte
40. Piercing? - öron, navel, tunga, läppen & näsan
41. Har du någon tatuering? - yes
42. Har du provat droger? - ja
43 Röka eller snusa? - röka
44. Har du pojkvän eller flickvän? - inget av dom
45. Vad är ditt mobil nummer? - en hemlighet
46. Vad ska du göra ikväll? - ska snart sova
47. Har du några syskon? - ja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback