It's gonna be a bumpy ride.

Livet är bra skrattretande ibland. Varför ska jag sitta hemma och må dåligt när det är helt meningslöst? Man lever bara en gång så det är ingen mening att sitta hemma och tycka synd om sig själv. Står det skrivet i stjärnorna att det ska vara du och jag så blir det så. Vår tid kommer men den kanske inte är just nu. Jag tänker inte gräva ner mig, jag ska leva livet, jag är ung och har förhoppningsvis många år kvar att leva så varför kasta bort tiden på att vara ledsen och må dåligt? Jag tar det här med en klackspark men du ska veta att jag älskar dig. Mer än du någonsin kommer att förstå. 'Cause my heart is wherver you are, så kommer det att förbli. Du ska få all tid i världen på att verkligen tänka över det här, det behöver även jag göra för jag vill inte kasta mig in i något. Jag kommer att vänta på dig. Jag föll för dig, så jävla hårt. Vad som än händer så har du alltid en plats i mitt hjärta. Du kommer alltid att vara världens finaste människa, det finns ingen annan som är som du. Som jag sa, jag väntar på dig. Ta den tid du behöver.

Postat av: Ellen

Go for it! :)

2010-10-22 @ 09:31:14
URL: http://ellenlindblom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback