'Cause my heart is wherever you are.

When I see your face, there's not a thing that I would change.
'Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile, the whole world stops and stares for a while.
'Cause boy, you're amazing just the way you are.


Du har ingen aning om hur mycket du betyder för mig. Jag vill verkligen satsa på oss, jag lovar dig att jag ska ge allt jag har för att det ska fungera mellan oss. Våra känslor för varandra kan man inte bara lägga åt sidan, min kärlek till dig är äkta och det har den alltid varit. I alla dessa år har jag saknat din närhet, ditt leende och ditt skratt. Du är unik, det finns ingen annan som är som du. Du får inte släppa taget om oss, man måste våga chansa för att kunna vinna. Om du är rädd för att bli sårad så ska du veta att jag är lika rädd själv. Men jag skulle aldrig kunna såra dig. Varför skulle jag lämna det som gör mig så lycklig? Hjërtat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback