3/10

Grattis på födelsedagen, min älskade farfar. Vart du än är så hoppas jag att du har det bra. Jag älskar dig och jag saknar dig så otroligt mycket. Jag önskar att du var här hos mig.

Igårkväll åkte jag som sagt till Emma igen efter att jag hade käkat och hämtat grejer. Där blev det singstar, charader, limbo, gömma nyckel och poker. En femkamp. Dom som var med var jag, Emma, Simone, Niclas och Elin. Det var sjukt roligt och det bästa var att alla var med på varenda grej. Varför har vi inte kommit på sånt här förut? Vi måste iallafall göra om det. Efter att vi hade lekt klart gick vi ner på stan för att Elin ville käka kebab. Sen blev det cheeseburgare på Donken för oss andra då Elin gick hem. Senare kom Niclas och hämtade upp oss, skjutsade hem Simone och sen åkte vi runt lite. Jag tror att jag och Emma somnade på en gång när vi la huvudena på kudden.

Idag har vi bara myst, Emma gjorde frukost till mig imorse. Gullunge! Sen satt vi bara i sängen och spelade kort. Både hon och jag håller på att bli sjuka igen. Jätteroligt! Men det tar vi med en klackspark och kör på som vanligt. Jag längtar så sjukt mycket till den femtonde, kan dom här veckorna gå fort nu. Kom igeeeeeeen! Nu blir det en dusch.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback