26/10

Har haft en jättebra kväll tillsammans med Emma och Dennis. Mycket skratt har det blivit som det alltid blir med dom två. Jag och Dennis kom på någon dum grej att slå varandra allt vi pallade på knogarna, det var roligt men gjorde ont som fan. Nu är jag ganska öm i hela handen men det går väl över. Efter hade vi hade varit hos Emma i ett par timmar tog vi en promenad upp till mig, spelade kort, drack cola & käkade chips och snackade skit. Jag har haft en sjukt bra kväll. Med två av dom absolut bästa människorna som finns.

Imorgon blir det badet och simning med Emma och kanske Tobbe. Mysigt! Sen ska jag till Maja en sväng, kanske till Frösön för att hämta en massa grejer som jag behöver tills jag åker till Sundsvall på fredag. Ska även på Blå Center och hämta ett paket med två fett snygga tunikor. Sen måste jag väl kanske börja packa, det brukar ta en evighet för mig så det är lika bra att börja i tid. Höhöh!


Det finns ingen annan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback