23/10

Här sitter jag med ett glas vin och tänker på livet. Snart är skolan slut och jag tar studenten, vad ska jag göra då? Helst av allt vill jag flytta härifrån så det är mitt mål först och främst men vart vill jag flytta? Jag har alltid velat flytta ner till Göteborg, enda sen jag var liten har velat bott där. Men ska jag flytta så långt hemifrån det första jag gör? Så långt ifrån hela mitt liv, mina vänner & min familj. Det känns som om jag flyttar någonstans närmare först men jag ju såklart ändra mig innan det är dags. Vi får helt enkelt se vad jag gör. Flytta härifrån ska jag iallfall göra, den här staden går inte att bo i. Skitsnack hit och skitsnack dit, droger och alkholproblem vart man än vänder sig och man kan inte lita på någon. Jag tänker inte utsätta min barn för den här staden, här ska dom inte få växa upp. Men det är ändå ett tag kvar så jag hinner planera, jag får se hur mitt liv ser ut när det verkligen är dags. Det är svårt att le när du är så långt bort.

Postat av: sanna

Fin header!

2010-10-23 @ 22:52:49
URL: http://thewayup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback