2/10

Igårkväll kände jag ett extremt hat mot livet. Ingenting kändes bra och helst av allt vill jag låsa in mig och stanna där tills dagen jag dör. Men när allting kändes som värst kom hon, min räddare i nöden, även kallad Emma Swärd som även hon hade en dålig kväll. Vi möttes upp vid Parkskolan och satte oss på skaterampen för att dricka te som Emma hade med sig i en termos och kedjeröka. Det var så otroligt mysigt och det gjorde mig verkligen på bättre humör. När vi druckit upp vårat te gick vi hem till Emma där vi kom på den briljanta idén att vi skulle sätta oss på en filt på balkongen, tända en massa värmeljus och sedan sitta där och spela kort. Det var verkligen mysigt, vi satt där i säkert två timmar innan vi gick in. Vi pratade om allt och ingenting, sånt som man bara kan prata med Emma om. Min fina underbara Emma. Sen vid halv två kom Robin och hängde med oss, vi tittade på någon film innan vi gick och la oss. Låg och pratade i över en timme innan vi somnade, mycket skratt blev det.

Idag har vi bara tagit det lugnt och nu är jag hemma en sväng för att hämta lite grejer. Ikväll blir det singstar, charader, limbo och gömma nyckeln tillsammans med underbara vänner. Vi kommer helt klart att få den bästa kvällen. Bara mysa. Jag är så glad att jag har mina vänner, världens bästa vänner. Ni är helt fantastiska! Jag älskar er, varenda en.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback