20/10

Sitter här i min ensamhet och tänker på livets stora fråga, är det tänkt att jag aldrig någonsin ska bli frisk? Nu har jag varit sjuk i tre veckors tid fast lite får jag faktiskt skylla mig själv. Egentligen borde jag ha legat hemma och tagit det lugnt tills jag blev riktigt frisk men det är verkligen inte min grej, jag hatar att ligga hemma och vara sjuk. Det finns ingenting att göra, så jag är hellre ute på äventyr med mina vänner. Mycket roligare kan jag lova. Den här gången kanske jag ska ta det riktigt lugnt tills jag känner mig helt frisk, kommer jag att klara av det? Jag borde egentligen inte ens gå på skolan när jag mår såhär men jag vill som sagt inte hamna efter. Så nu ska jag kurera mig med en massa te och skorpor. Ska kolla om det nyaste avsnittet med One Tree Hill finns på lillebrors dator. Skägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback