17/10

Nu är jag hemma igen. Helgen har varit en berg&dalbana. Jag orkar inte berätta om den, kanske gör det en annan dag. Miljoner tankar snurrar i mitt huvud just nu. Jag går all in nu. Orkar heller inte dela säng med ensamheten inatt så jag gör det med Emma istället. Hon är nog den enda som kan få mig på bra humör nu. Fasen vad jag har saknat henne i helgen men inatt får jag mysa med henne, underbart! Utan henne hade jag gått under för länge sedan. Min fina underbara vän. Jag älskar dig.

Jag vill inte vara kvar här längre, jag vill vara där du är och det är inte här. Jag har gått all in och hoppas att jag har lagt mina kort rätt. Nu är det du som bestämmer vad som händer, bollen är hos dig nu. Du vet hur mycket du betyder för mig, du vet vart jag står. Jag hoppas. Jag väntar. Jag längtar. Välj rätt nu.


Jag fortsätter vända mig om men du finns inte där.
Jag fortsätter leta men finner ingen mening att va här.
Jag vill inte vakna imorn utan kärlek i min värld.
Så jag fortsätter vända mig om men du finns inte där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback