Du är bäst nu men du var bättre förr.

Du är den enda jag tänker på. Hur allting är nu för tiden och hur allting var förr. Du är inte längre samma person som du en gång var, jag vet att du finns någonstans där inne. Jag ska göra allt för att hitta den personen jag en gång lärde känna. Jag minns så väl när vi träffades första gången, hur bra allting var då. Hur du fick mig att känna. Allting känns så långt borta idag, som om det var i ett helt annat liv. Jag vill bara att allting ska vara som förut. Du kan alltid få mig att skratta när jag allra helst vill gråta. Jag är så glad att du finns i mitt liv. Jag saknar tiden som en gång var. Jag saknar hur du såg på mig. Jag skulle kunna ge dig hela världen. Jag ska visa dig att vi är bättre tillsammans än isär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback