29/11

Första dagen på praktiken idag, imorse var jag inte alls pepp men det ändrades så fort jag klev innanför dörrarna på Campus Förskola. Jag blir så glad varje gång jag kommer till Campus, alla barn som lyser upp när man kommer dit och personalen som är världens bästa. Det har varit en ganska lugn dag, var ute ca en timme på morgonen, sedan gick vi in och lekte då det är så sjukt kallt. Efter att första arbetsdagen var slut gick jag ner på skolan för att göra klart ett arbete. Det blev riktigt bra om jag får säga det själv, hoppas bara att Daniel blir lika nöjd. Köpte ett två-pack med strumpor innan jag åkte hem också, för 19 kr. Fett värt!

I helgen har jag varit hos min kära farmor i Rätan, därför jag inte har bloggat under helgen. I fredags åkte vi på Dollar Store direkt när jag kom fram, hittade ingenting speciellt. Blev bara en ljusslinga som mamma ville att jag skulle köpa. Efter det for vi hem och tog det lugnt, åt kyckling och ris till middag, fintfint! Sedan tittade vi bara på tv under kvällen och tog det lugnt. I lördags tog vi det bara lugnt hela dagen fram till kvällen då vi skulle på jultallrik på Norsgården. Det var jättegott och mysigt, var meningen att jag skulle se Marcus Jönsson som skulle komma och spela men gick migrän så jag gick hem tidigare. Myste ner mig under en film framför tv;n tills farmor kom hem, då såg vi en film innan vi gick och la oss. Söndagen var också chill, jag och farmor gör aldrig något speciellt när vi är tillsammans. Vi bara njuter av varandra sällskap! Åkte hem med halv åtta-bussen tillsammans med Kajsa, kom fram till stan vid halv nio och då kom Niclas och hämtade oss, då åkte vi hem till Kajsa och tittade på Toy Story 3. När jag kom hem blev det en dejt med John Blund.


Du är bäst nu men du var bättre förr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback