18/11

Först av allt vill jag säga grattis till en av de finaste människor som finns i mitt liv.
Sofie Andreasson, grattis på 18-årsdagen! Jag hoppas att du har haft en bra dag!


Jag älskar dig.


Idag har det inte hänt något speciellt. Mötte upp Sofie vid elva, gick på banken och sedan blev det lunch på Sibylla innan det var dags för svenska. På svenskan skulle vi skulle en debatterande artikel om hur man kan förbättra skolan och jag kan inte påstå att det gick bra. Efter det hade jobbade jag och Simone med vårat projektarbete, nu har vi kommit en bra bit på vägen och det känns skönt. Efter det gick jag och sa hej till Ante och Lars som satt på Kärnan innan jag åkte hem. Nu har jag precis ätit en mysmiddag tillsammans med min fina familj. Det blev inbakt fläskfilé, klyftpotatis, sås och grönsaker. Det satt riktigt fint i magen! Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och inte göra ett jävla skit, skulle behöva städa rummet då det återigen ser ut som ett bombnedslag. Men det kan vi ta en annan dag. Nu ska jag fortsätta vara cool på Facebook och lyssna på musik. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback