17/11

Skönt, en rapport färdig. Nu är det bara en rapport och några engelska-uppgifter kvar, sedan har jag gjort allting jag ligger efter med. Det kommer att kännas underbart, speciellt nu när vi går ut på praktik. Då slipper jag tänka på allt som jag borde göra. Jag känner mig verkligen motiverad nu när allting går så bra för mig. Nu ska jag bara hänga med på alla lektioner och imorgon ska jag & Simone ta tag i projektarbetet. Där känner jag mig också motiverad. Det här kommer att bli grymt bra, det känner jag på mig. Så länge jag har alla fina.

Chill ikväll med bland annat Grey's Anatomy. Sovmorgon imorgon, grymt!

I love you more than I did before. Det är därför det är så svårt att släppa taget om dig. Det var länge sedan jag kände såhär för någon. Jag skulle kunna ge dig hela världen. Du är den vackraste människan som någonsin tagit ett andetag, jag älskar att vara i din närhet och jag älskar att se dig le. När du ler stannar hela världen till. Jag önskar att det inte var såhär, jag önskar att du och jag kunde vara tillsammans precis när vi vill. Men det är inte så lätt, du finns där och jag finns här. Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. Du har mitt hjärta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback