10/11

Hemma från skolan idag. Mådde inte alls bra imorse men nu börjar det bli bättre. Idag har jag bara tagit det lugnt, städat lite på rummet. Nu håller mamma på att baka Rosenbröd, mhmm, vad gott! Så det blir gomackor och te till Grey's Anatomy ikväll. Efter Grey's ska jag leta fram bland annat My Little Pony och Skogsfamiljerna på VHS och krypa ner i sängen och känna mig som ett barn igen. Sjukt länge sen jag såg dom där filmerna nu, jag älskade dom när jag var barn och jag älskar dom minsta lika mycket än idag. Jag känner mig väldigt nostalgisk ikväll så jag ska nog leta fram alla filmer som var speciella för mig när jag var barn och ha en riktig minneskväll. Underbart! Nej, nu ska jag röka och så innan Grey's börjar. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback