5/5 - Saknad.

Every day away from you feel's like a lifetime. Jag kan inte förstå att jag har klarat mig såhär länge utan dig, jag saknar dig bara mer och mer för varje dag som går. Det är fortfarande svårt för mig att förstå att du är borta för alltid. Jag kommer aldrig mer att få prata med dig, aldrig mer att få krama dig och aldrig någonsin få dig le igen. Det gör så ont att leva utan dig. Jag önskar att jag bara kunde få en dag till med dig så att jag kunde tala om för dig hur mycket jag älskar dig. Trots alla dina fel så skulle jag aldrig vilja ha en annan pappa än dig, jag vet att du inte ville att det skulle bli såhär, du försökte vara en bra pappa men din sjukdom gjorde allting svårare. Det är inte ditt fel att allting blev så fel, jag skyller ingenting på dig, det var den där förbannande sjukdomens fel, även kallad alkoholism. I mitt hjärta finns du, i mitt hjärta är du för alltid vid liv. Jag kommer alltid att älska dig och jag glömmer dig aldrig. Bernt Håkan Lundqvist, 610622 - 061122.

It's so hard to accept the fact you're gone forever. Jag har inte bara förlorat min pappa, även min bästa vän är borta. Personen som kunde få mig att skratta när jag bara ville gråta. Farfar, du kommer alltid att vara den största för mig. Jag kunde inte ha önskat mig en bättre farfar, du var verkligen den bästa och även du har lämnat den här världen. Jag saknar dig så otroligt mycket. Precis som pappa så önskar jag att jag hade en dag till med dig så att jag även kan berätta för dig hur mycket jag älskar dig. Jag vill krama om dig och berätta hur mycket du har hjälpt mig genom åren, jag är dig evigt tacksam. Mats Erik Lundqvist, 381003 - 080307.

Adjö är ej för alltid, farväl är inte slut. En dag ses igen. Tills dess, sov gott.


Postat av: anna

tillsammans klarar vi allt emelie <3 jag finns alltid här.

2010-05-06 @ 08:38:21
URL: http://thengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback