3/5

Nu har jag precis kommit hem, fick gå tidigare idag för att Roger är så snäll, slutade redan halv fyra. Jag åkte direkt ner på stan för att testa en klänning som jag har tittat på ett bra tag nu och sen satt väldigt bra så den fick följa med mig hem, sjukt nöjd över mitt köp. Snart blir det middag, idag är det fisk och äggsås som gäller, det gillar vi riktigt mycket! Fick precis höra att även Becck ska äta det så då kommer vi nog tänka på varandra lite extra mycket idag vid middagen eftersom att vi båda tycker sååå mycket om den maten. Jaja, efter maten och ikväll ska jag nog bara chilla, röja lite på rummet kanske. Nu ska jag kolla om maten är klar snart, vi hörs när vi hörs. Puss och skepp ohoj!



Så fiiiiiiiiin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback