21/5

Så jävla underbart väder! Just nu sitter jag ute i solen med datorn och lyssnar på musik, mamma håller på att grilla så hon ville ha lite sällskap. Theo fick också följa med ut och det älskar han, min lilla bebis. För er som inte vet så är det våran katt. Idag blir det alltså grillat till middag, med hemmagjord potatissallad och till det blir det öl. Sjukt gött! Efter maten har vi tänkt att spela lite kubb också, sen vet jag inte vad kvällen har att bjuda på mer. Vi ska kanske dra ner på stan och sätta oss en på en uteservering och ta en öl i solen. Sjuuuuuukt nice! Sommaren är äntligen här och jag hoppas att den stannar.

Idag var det skola också, skulle ha HLR på idrotten idag men läraren dök aldrig upp? Vi satt där i säkert en timme och väntade, sen gick vi ner på skolan och hittade honom. Vi skulle tydligen ha haft hjärt och lugnräddning nere på skolan men det kunde han tydligen inte ha sagt igår när vi frågade honom vad vi skulle ha för idrott. En riktigt miss, Martin! Gör aldrig om det. Haha! Sjukt god lunch idag också, helstekt kotlettrad med rostade potatisar och beasås. Efter lunchen hade vi FSF där vi ska skriva om ett valfritt ämne och sedan skriva om hur det påverkar barn. Jag har valt misshandel för att det tyvärr förekommer ganska mycket sånt.

Nej, nu ska jag forsätta att steka i solen. Ha en bra kväll. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback