18/5

Åh, herregud vad trött jag är så snart ska jag gå och lägga mig. Sovmorgon imorgon men tänkte kliva upp tidigt ändå och åka och träna, det var ett bra tag sen sist så det är dags nu. Jag vill ju inte betala en massa pengar på ett träningskort om jag aldrig ska använda det. Idag var det en ganska dryg dag på skolan, varför får man alla stora arbeten nu, några veckor innan sommarlovet? Jag förstår inte hur lärarna tänker, nu har vi två stora arbeten att göra plus ett "prov" på torsdag. Nu är jag så otroligt skolless, tur att det är sommarlov snart. Då ska jag verkligen leva livet! Jaja, efter skolan drog jag på Subway och käkade med Simone. Jätteskönt att få spendera lite tid med henne eftersom att det var så länge sen. Jag har saknat dig så mycket, min käraste syster. Tack för att du finns, jag älskar dig. Nej, nu ska jag dejta John Blund. Vi hörs imorgon. Godnatt och sov gott!


Det har alltid varit du och jag,
det ska alltid vara du och jag.

Postat av: simone

åh fina emelie <3

2010-05-20 @ 08:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback