5/3

Idag mår jag inte speciellt bra, kanske är det magsjuka på gång? Typ alla i familjen har ju redan haft den så varför skulle jag komma undan? Det suger att jag ska bli sjuk just nu, när vi fick lov idag och allt. Men ett plus är iaf att jag inte missar något i skolan om jag nu blir sjuk. Så ikväll blir det lugnt som tusan, ska tvinga mamma att gå ner på Coop och köpa en massa godis till mig. Sen ska jag krypa ner i sängen och mysa framför en film eller liknande. Ska kolla om Ante har laddat ner dom nya avsnitten från One Tree Hill, världens bästa serie! <3

Försov mig imorse så jag missade idrotten, kom till skolan efter lunch och då hade vi Förksola, skola och fritidshem. Då skulle vi gå ner på stan och kolla på Vinterfestivalen som är just nu och svara på typ frågor om den som Elna hade gjort. Träffade även Johannes, Kelly och Malin i Badhusparken, det var mysigt! Efter vi var klar med allting så bjöd Elna (världens bästa lärare) på fika på Törners. Det var sjukt mysigt och verkligen gott med varm choklad med vispgrädde, ett stort plus efter en kall dag på stan!

Som sagt, LOOOV IDAG! Skönt att vara ledig ännu en vecka från skolan (var ju ledig förra veckan också) men denna vecka blir det tyvärr ingen resa till Stockholm. Det hade varit sjukt underbart men plånboken säger ifrån. Men jag ska iaf till Rätan nästa helg för att umgås med min farmor lite. Ska nog ta och klippa mig också när jag väl är där. Men vi hörs senare eller så, jag har inget mer att skriva om för tillfälligt. Ha en bra kväll, allihopa! Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback