26/3

Skön dag! Vi hade bara idrott idag så vi slutade halv tio, på idrotten spelade vi stereobrännboll och sen gjorde vi någon frisbeegrej. Det var kul men väldigt blött att vara ute och springa i snön så nu vill jag att sommaren ska komma! Jag tänker tillbaks på alla dagar på Österäng med förlorade vänner, alla gånger vi spelade brännboll och basket. Det var fina dagar men nu blickar vi framåt! Den här sommaren ska bli den bästa sommaren, jag har världens bästa vänner och det är allt jag behöver. I sommar ska vi leva livet, mina vänner! Men det kommer att gå fort, det är inte alls länge kvar tills vi har sommarlov (för oss som fortfarande går i skolan). Snart får vi påsklov, sen blir det praktik i tre veckor och så är det några andra lediga dagar, innan vi vet ordet av så kan vi leva livet och vi behöver inte tänka på skolan. Jag lääääängtar!

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske drar ut på äventyr eller så sitter jag hemma och myser med familjen. Jag har faktiskt ingen aning, vi får helt enkelt vänta och se vad kvällen har att bjuda på. Snart ska jag ta och gå ner på Coop med mamma och Ante, kanske hittar något gott där nere som jag kan smaska på ikväll. Haha, men jag skriver mer ikväll om jag har tid och så. Annars skriver jag mer imorgon, jag hoppas att ni andra får en bra kväll med mycket skratt. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback