17/3

Fortfarande sjuk så jag är hemma ifrån skolan idag också men det känns faktiskt mycket bättre idag. Så idag tänkte jag ta tag i allt jag ligger efter med i skolan efter min och Emma's lediga vecka i Stockholm. Jag har börjat med en hel del men ingenting är riktigt klart. Och sen behövs det verkligen städas på mitt rum, jag har inte orkat gjort det ännu så jag måste verkligen ta tag i det nu!

Mamma har köpt sjukt gott fikabröd så jag sitter just och äter det, ska även ta mig lite påskmust. Och solen lyser även ute, vilket är underbart för nu är våren verkligen här. Snön börjar smälta bort och innan vi vet ordet av så är det sommar igen. Jag längtar sjukt mycket till sommaren, för en väldigt speciell person skrev ett väldigt fint sms till mig; "Du får fan inte missa denna sommaren, jag pratade med Gud på telefon och han sade "Detta kommer att bli den bästa sommaren sedan 1994", jag bara "Walla! Svär på Gud!". Han bara "Jag svär, mannen!". <3" Min älskade pyssling, Matthias. I sommar ska vi skapa nya underbara minnen, jag saknar dig så mycket. Plus att älskade Emelie äntligen kommer hem från Tyskland i sommar också, det ska firas som aldrig förr! Och det absolut bästa är väl att jag fyller 20 år!? ;D Great! Jag känner på mig att Matthias har rätt, sommaren 2010 kommer att bli den bästa.

Postat av: Emelie

Åh, du och sommar är en perfekt kombination Emelie. Längtar som en toka! Puss <3

2010-03-17 @ 19:07:09
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback