14/3

Nu är jag hemma igen efter en riktigt mys helg tillsammans med min farmor.
I torsdags när jag kom så jobbade farmor så jag gjorde mat och kollade på tv.
Sen när farmor kom hem så kikade vi på tv innan vi gick och la oss och sov :)

I fredags började dagen med att jag skulle klippa mig, jag blev faktiskt nöjd.
Även fast jag inte klippte så mycket så ser jag ändå skillnad och det är skönt.
Efter klippningen åkte vi till kyrkogården och tände ljus hos pappa och farfar.
Sen åkte vi hem och tog det lugnt innan vi skulle äta middag, det blev god mat!
Kotletter, sås och potatis. Jag älskar den maten när farmor gör den, sjuukt gött.
Vi gjorde inte så mycket mer den dagen, jag la mig efter maten, var sjukt trött.
Sen kikade vi på tv på kvällen, det var ju Let's dance. Sjukt att Willy är kvar än.

Igår, lördag, kände vi att vi behövde göra något vettigt så vi åkte på Dollar.
Där köpte jag hårspray, hårsnoddar, strumpor och säkert något mer roligt skit.
Efter det så åkte vi tillbaks till Rätan, gick in på Panget och köpte oss lite mat :)
Det blev en varsin pizza som vi tog med oss hem, vi tänkte bara mysa hemma.
Kajsa och Mio kom förbi också men Mio åkte ganska så fort men Kajsa stannade.
Vi kollade på Melodifestivalen och jag hade velat att Eric Saade vann allt istället!
Men grattis, Anna Bergendahl som vann, jag hoppas att hon har en chans i ESC.

Jaja, det var min helg. Hoppas alla andra har haft en kalasbra helg. Vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback