7/6

Nu är jag hemma och jag vill bara åka bort igen. Det är sjukt tomt utan Anna och jag trivs inte här längre. Så om jag fick bestämma så hade jag flyttat ifrån den här hålan för länge sen. Som tur är så är det bara ett år kvar och efter det kan jag göra vad jag vill. Då ska jag & Anna göra alla mil till meter.

I fredags när jag kom så blev det grillat till middag, det satt sjukt fint i magen. Senare på kvällen chillade vi lite och sen drog vi ner till stan med Mia och Mari. Där var det väl inte jätteroligt så Joakim & Patrik hämtade upp oss så vi cruisade runt lite och drack grogg. Åkte hem runt två, halv tre och somnade på en gång.

I lördags var det grillparty som gällde. Vi hade något att göra hela dagen, klev upp typ elva och drog ner på stan vid två. Träffade upp Mari och fixade bolaget, sen drog vi och handlade mat. Efter det blev det stressigt, kom hem typ halv fem och då skulle vi duscha, fixa oss, göra potatisgratäng, sallad och sånt där. Tjejerna kom vid sex-tiden och då var det fullt ös. Grillade, skrattade, spelade ölspel osv. Det blev lite kubb och fotboll också med smågrabbarna, det var riktigt kul. Runt elva eller tolv gjorde vi misstaget och gick ner på stan för att gå på krogen. Det var heldött över hela stan, inte ens på tivolit var det mycket folk. Det sög ganska rejält men jag & Anna hann åka en karusell innan vi började gå hemåt. Efter två timmar? kom vi hem, en promenad som annars tar typ en halvtimme. Skallade kudden på en gång och sov gött sen.

Igår klev vi också upp tidigt, piggare än vad jag hade väntat mig. Fixade oss och drog ner med pappsen på marknaden, jag tyckte inte att var några bra stånd alls. Träffade upp Joakim senare och åkte hem till honom för att äta middag, det bjöds på tacopaj. Sjukt jävla gött alltså! Vi tittade på tre filmer innan vi åkte hem också - Stockholm Boogie, Case 39 och Joy Ride 2. Jag & Anna tog bussen hem nio och slapp gå hem, Kim och någon tjej till skjutsade hem oss. Mycket gulligt! Tittade på någon film på trean när vi kom hem och somnade vi.

Idag skulle Anna på skolan och då följde jag med. Dom skulle bara ha massage på lektionen och jag fick agera visningsobjekt. Läraren masserade mina händer och visade dom andra hur dom skulle göra och jag klagade inte för det var riktigt skönt. Vem fan tackar nej till massage? Hahaha. Sen kom Marko och hämtade mig och skjutsade ner mig till bussen till Sundsvall, det gick ovanligt fort idag. Sen sov jag under hela tågresan så innan jag visste ordet av så var jag hemma i stan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta middag. Ikväll ska jag till Simone och äta tårta, hon fyller 19 år idag. Grattis älskade du, jag hoppas att du får en kanondag. Jag älskar dig högre än himlen, syster From. Men vi hörs imorgon eller så, då är jag leeeeeeedig. Jag älskar det. Puss och skepp ohoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback