2/6

Sjukt rolig kväll igår! Blev inte så många från klassen men vi hade en bra kväll ändå, det var länge sen jag skrattade så mycket. Underbara människor! Det blev grillning och kubbspel, så otroligt mysigt. Runt elva-tiden drog jag, Emma, Simone & Sandra in på stan för att kolla läget på Österäng där det tydligen skulle vara asmycket folk. Det var inte så mycket folk som man hade förväntat sig men träffade en hel del sköna människor. Vi hängde där ett tag och runt tolv drog alla hem, Simone följde med mig hem och sov här. Det var ett bra tag sen sist.

Idag hade vi som tur var sovmorgon till tolv men vi var ändå pigga och glada vid tio eller iallafall jag. Kändes inte ens som om jag hade druckit igår. Drog ner på skolan och åt lunch, höll på att svettas ihjäl på vägen ner. Så grymt fint väder, jag älskar det! Sen hade vi fritidskunskap, där redovisade några och sen hade vi en musiktävling. Det var roligt men tyvärr vann inte mitt lag men vi var duktiga ändå. Efter skolan drog jag, Kajsa, Simone, Caroline och Sandra på Subway och käkade. Sen drog typ alla så jag & Kajsa mötte upp Marcus & co och drog runt på stan. Åkte hem runt fem och nu har jag ätit mat, ska städa rummet snart.¨

Kommer att lägga upp några bilder här sen men alla bilder kommer att ligga på Facebook & bilddagboken. Så gå in där och kika på dom, riktigt heta bilder. Btw, tack allihopa för en kväll som var helt awesome! Det gör vi om snart. Aja, vi hörs när vi hörs. Ha det bra, puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback