23/6

Imorgon åker jag till Härnösand och firar midsommar med bästa vän. Som jag alltid säger så ska det bli skönt att komma bort ett tag. Jobbar till ca ett sen går mitt tåg tjugo i två, ska försöka gå lite tidigare så jag även hinner på Subway för att köpa en macka till tågresan. Mmmhmm! När jag kommer från i Härnösand så kommer Marko och hämtar mig och skjutsar mig till Häggdånger där Anna bor nu för tiden (dom har tagit över hennes farfars hus), fett gulligt av honom.

Nu håller mamma på att göra pizzawraps så ikväll blir det bara en massa mys. Jag kommer att sakna min mamma när jag åker men som tur är får jag träfffa henne igen på söndag. Jag älskar min mamma. Men iallafall, nu ska jag leta rätt på något bra på tv. Skriver jag ingenting mer imorgon så hörs vi på söndag och då önskar jag er alla en underbar midsommar! Det tänkte iallafall jag ha. Puss!

Postat av: R O R A . S E

Oj, vad är pizzawraps för något? :o

2010-06-24 @ 11:31:28
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback