20/6

Jag hade en helt galen 20-årsdag igår, tack till alla som var med och gjorde den helt fantastisk. Det var den absolut bästa kvällen på mycket länge och det går inte att förklaras med ord, den måste helt enkelt upplevas. Men jag ska förklara lite lätt vad vi gjorde. Det började med middag hemma hos mig med Simone, Emma, Josefine, Fiia, Jonna och Tobias. Vi åt tacos, drack alkohol och spelade ölspel. Sen var Niclas gullig och skjutsade ner oss på stan, där blev det krogen men vi tappade bort Fiia och Jonna så jag, Emma, Simone och Josefine gick på The Greek och där träffade jag en hel del roligt folk. Emma sprang runt och berättade för alla att jag fyllde 20, det var ganska kul. Efter krogen blev det fyllekäk på Donken, där träffade vi ett gäng norskar som bodde på Hotell Emma, så där blev det efterfest och den var inte slut förän klockan sex, det var hela jävla galet. Som sagt, det går inte att förklaras, det måste upplevas! "Jeg har menstruasjonssmerter i armen min!" Iallfall, efter efterfesten drog jag till Jonathan för att sova, jag kände verkligen ingen ork eller lust till att gå hem alldeles ensam så han fick rädda mig. Fett gulligt!

Idag kom jag hem vid tre, var riktigt trött imorse vill jag lova. Jag vaknade vid elva först för att gå på toa och då var jag fortfarande full, jag vinglade in på toan och sen ut igen. Hahah, herregud! Sen sov jag till typ två och då gick jag hem. Varmt och jävligt så nu efter en dusch känner jag mig som en ny människa igen, jag är heller inte ett dugg bakis, det känns awesome! Jag skulle lätt kunna köra en kväll till. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt framför tv;n, vi får se vad denna söndagskväll har att erbjuda. Vi hörs sen, nu ska jag lägga in lite bilder på fejjan. Ha det så jävla bra. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback