18/6

IMORGON FYLLER JAG 20 ÅR!! Det känns helt fantastiskt, äntligen säger jag bara. Imorgon blir det middag och alkohol med några brudar och sen får vi se vad stan har att erbjuda. Synd bara att några av dom jag vill ska komma inte kan men vi får ta det här något framöver! Idag jobbar jag och det spöregnar verkligen, jättekul men förhoppningsvis går vi inte ut nu på förmiddagen. Efter jobbet ska jag och mamma handla en massa tills imorgon och fixa lite andra saker. Jag längtar verkligen till morgondagen, hoppas bara att vädret blir någorlunda fint. Jag vill ej ha något spöregn så kom igen nu vädergudarna, gör mig en tjänst nu och ge mig strålande sol. Meeeeen nu ska jag göra mig klar så att jag kan åka och jobba, vi hörs sen! Ha en bra dag. Puss och kram!

Postat av: Millah

ca 40:- =) Kram

2010-06-18 @ 10:02:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback