17/6

För en stund sen var momma och farmor här och firade mig eftersom att jag ska ha middag och så med mina vänner på lördag och så jobbar farmor hela helgen. Vi åt tårta och fikabröd, mycket gott! Jag fick pengar och blommor av dom båda. Ganska roligt att dom tänkte likadant! Dom åkte för en stund sen. Nu sitter jag här och försöker få tag på Emma, vill ju höra med henne om hon vill komma på lördag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, känner att jag behöver en lugn kväll, har varit mycket den senaste tiden.

Just det, idag när jag satt på bussen på väg till praktiken såg jag en cyklist bli påkörd, det såg så jävla hemskt ut men som tur var gick det bra. Tjejen som blev påkörd klev upp ganska fort och hon såg inte alls skadad ut men det var inte det roligaste att se. Det hade kunnat gått riktigt illa! Fyfan..



Jag måste berätta en sak som en pojke sa igår på jobbet.
Pojke 1: Vad är det där? (pekar på min piercing i läppen)
Jag: Det är en piercing, det är ett hål genom läppen.
Pojke 2: Min mamma har en piercing på snippan

Lilla chocken jag fick av att höra det där då, hah.
Jag jobbar på dagis för dom som inte förstått det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback