1/6

Nu är det äntligen juni och det känns verkligen att sommaren är här. Ikväll blir det grillning och kubb med klassen, det vill säga dom som orkar komma dit. Men jag ser fram emot det, det är finväder och det är helt underbara människor jag ska vara med. Jag känner mig sjukt stressad för jag ska vara där om typ en timme.

Igår var det Körfältsgrillen som gällde, jag tyckte att det var lite folk men andra säger att det var sjukt mycket folk. Det var väl något som jag missade, jag hade iaf jättekul där förutom att jag höll på att frysa fötterna av mig. Jag & Kajsa gick hem till mig vid tolv och slocknade på en gång.


Nu ska jag göra mig klar, sen ringa Hampus och sen ska vi åka. Hörs imorgon! Ha en bra kväll. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback