14/6

Nu har jag börjat sommarjobba, på Campus förskola. Där har jag haft praktik mååånga gånger men nu fick jag vara på en annan avdelning, det är ju bra med lite omväxling ibland, hahah. Det har iallafall gått jättebra, det är massa nya barn sen jag var där sist men som tur är så är ingen av dom sådär blyga. Kommer att jobba mellan nio och halv fyra den här veckan och sen får vi se hur det blir dom andra veckorna. Känns skönt att jag jobbar nu i början av sommaren, speciellt nu när det är så dåligt väder, då missar man ingenting heller.

Det var ett jävla borrande här, dom håller på att fixa med något nytt bredband eller vafan dom gör. Det låter som om dom ska borra sönder hela huset. Jag som är trött också, tänkte ta en powernap men jag lär ju aldrig kunna somna till det här ljudet. Kanske åker till Kajsa och umgås sen, beroende på hur trött jag är. Nu ska jag vila en stund iallafall, till jag blir galen. Hörs när vi hörs, ha det bra. Puss!

Fem dagar kvar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback