28/7

Den här dagen började inte bra alls. Hann inte mer än duscha innan jag får höra att ambulansen är på väg pga att Ante's hals har svällt igen totalt så han kunde knappt andas, jag klädde på mig fort och sen åkte jag ner med honom på sjukhuset för mamma hade massor att göra hemma så hon skulle komma ner senare. Väl nere på sjukhuset tog dom massa prover på honom så jag fick sitta och vänta inne på akuten. Sen hämntade dom mig, då låg han på intensiven med alla möjliga slangar omkring sig. Då slog det mig att det var på den avdelningen min farfar tog sina sista andetag och i väntrummet jag fick sitta en stund, där satt jag och väntade på att jag skulle få se min farfar en sista gång. Trots det så höll jag huvudet högt. Iallafall, läkarna kunde inte hitta orsaken till varför halsen hade svällt igen på Andreas men sakta men säkert gick svullnaden ner. Så vid sex-tiden fick han åka hem, äntligen. Så jag har suttit med broder på sjukhuset hela dagen. Världens bästa storebror, jag älskar dig.

Nu sitter vi i vardagsrummet och tittar på tv, ikväll blir det bara lugnt. Imorgon börjar äntligen Storsjöyran, det kommer att bli awesooome! Det här har man längtat till under hela året, trots att jag fortfarande käkar pencillin så för mig blir det nog lugnt, fast jag kan ju inget lova. Höhöhöh! Men nu ska jag hänga med på tv;n, vi hörs när vi hörs. Ha det bra! Puss och kram.


- Vad heter du?
- Arin?
- Kåt då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback