24/7

Sådär, nu är jag hemma igen. Jag har som sagt varit i Rätan i två veckor, hann inte mer än komma hem från Sundsvall innan jag åkte igen. Jag har haft det jättebra dom här veckorna tillsammans med mina underbara vänner. Så otroligt underbart att få träffa grabbarna från Göteborg igen, det finns inte ord för hur mycket jag har saknat dom. En hel del alkohol har det blivit också, en enda dag var vi utan den och det var nog den tråkigaste dagen i världshistorien. Helt galna fester har vi haft i huset som grabbarna hyrde, bilder kommer att komma upp på Facebook och Bilddagboken så fort jag orkar, det är vääääligt många. Jag orkar inte berätta i detalj vad vi har gjort men vi har väl badat, grillat, skrattat, sovit, druckit osv.

Kom till stan vid sju-tiden ikväll och då satte jag mig på tågstationen med grabbarna tills deras tåg gick. Vi chillade bara och käkade kebab. Det var verkligen inte roligt när det var dags för dom att kliva på tåget, ska det ta ett år tills vi ses igen? Nej, det orkar jag inte så jag funderar på att åka ner snart. Tur att Christian blir kvar under Yran så man kan känna lyckan från Göteborg ett tag till.

Aja, nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv. Stackars lilla jag har fått den värsta urinvägsinfektionen genom tiderna. Jag skulle inte klaga om någon tog mitt liv nu. Vi hörs, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback