16/2

Idag höjer vi glasen för min kära vän Jonathan som fyller 18 år, grattis min bästa!
Trots att en av världens bästa människor fyller år idag så har dagen varit ett helvete,
jag tror att jag förlorade min absolut bästa killkompis igårkväll. Det här fixar sig inte.
Så jag var hemma från skolan idag, jag orkar inte se på honom, vi går i samma klass.
Imorgon blir jag nog också hemma, jag måste fundera ut hur jag ska klara av det här.

Jag har också kommit på att dom jag trodde vara min vänner vill förstöra för mig.
En speciell person går runt och snackar till alla om saker som jag tydligen har sagt :s
Så jag ska ta mig ett snack med henne sen och se vad hon har att säga om den saken.
Jag är så jävla less på allt skitsnack som går runt i den här staden, jag orkar inte mer!
Hade jag kunnat så hade jag stuckit ifrån den här stan för länge sen alltså, fy i helvete.

Som tur är så blir det lite bättre på söndag men vad som händer får ni inte veta än.
Postat av: emie

Sv: Tror du säkert kan ha dom, har brukat haft S på alla mina tidigare jeanslegins, men då det inte var stretch i dom kunde jag inte ha dom, så det är en ganska liten S (tror jag) haha, jag är inte så inne på det där.

Men hade tänkt sälja dom för 80 kr & jag köpte dom för 130. :) Men har en kompis nu som ska testa dom och se om hon kan ha dom, och är det så att hon inte kan ha dom och du vill kanske köpa dom så är det ju bara att du testar dom innan :) Puss!

2010-02-17 @ 16:41:58
URL: http://emien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback