14/2

Jag hoppas att alla har haft en bra alla hjärtans dag! Själv har jag spenderat dagen med en av dom bästa människorna som någonsin gått i ett par skor, Emma. Vi har bara chillat framför tv;n hemma hos henne, så min alla hjärtans dag har faktiskt varit helt okej. Jag behöver ingen pojkvän för att kunna ha det bra på kärlekens dag, det enda jag behöver är mina vänner. Fast visst, det hade varit helt underbart att få spendera den här dagen tillsammans med en pojkvän men en sån har jag inte och egentligen klarar jag mig bra utan också. Men det hade varit mysigt!

Nej, nu ska jag sova så att jag orkar med skolan imorgon. Har bara en lektion så jag slutar tidigt! Vi får se vad jag hittar på imorgon efter skolan, kanske ska försöka fixa en praktikplats eller så hänger jag på stan med mina kära vänner. Vi får helt enkelt se, skriver mer imorgon när jag kommer hem om det inte blir allt för sent. Puss!


-
DET VAR ALDRIG MENINGEN MEN JAG FÖLL FÖR DIG.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback