1/3 - Back in town.

Nu är jag hemma igen efter en riktigt bra vecka i Stockholm tillsammans med Emma.
Vi har bott i Bromma hos Pierre, det har varit riktigt mysigt. Tack för att vi fick bo där :)
Under veckan har vi varit på stan, chillat i Bromma och i Nacka, festat i Husby med mera.
Jag orkar inte berätta så ingående vad vi har gjort men jag har haft det riktigt jävla bra!
Träffat en hel del nya människor, riktigt underbara människor, såna som jag tycker om.
Micaela, Mattias, Lucas, Nima, Jennie, Oliver osv. Tack för fredagskvällen, det var skoj!
Och så fick jag tillbaka en gammal vän som jag faktiskt har saknat, det känns sjutk bra.

Och en miljon tack till Emma för en toppenbra vecka, du betyder så mycket för mig!
Våran plan i sommar kommer att bli helt galet bäst, vad det är får ni veta längre fram.
Nu ska jag sova så att jag orkar ta mig till skolan imorgon, det ska bli skönt faktiskt ;b
Men godnatt och sov gott så hörs vi imorgon. Puss!


Just det, jag och Emma älskar mat. I princip alla pengar har gått till mat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback