12/2

Jag längtar sjukt mycket till den 21 februari.


Den här veckan har gått sjukt fort, nu är det helg och vi slipper skolan ett tag.
Jag börjar nu komma in i samma banor som förut, jag börjar bli sjukt skolless.
Tur att jag har Emma, Dennis och Dennis i klassen som gör mig på bra humör.
Men sen är resten av klassen inte helt fel heller, min klass är sjukt bra, oftast!

Idag efter skolan hängde jag först med Dennis och sen träffade jag bästa Per.
Jag har inte träffat honom på typ år och dagar. Nej men länge sen var det iaf.
Vi drog runt lite på stan och sen åkte jag hem, ska väl ta och käka mat snart.
Men sen är frågan, vad fan ska jag göra ikväll? Dumma Jonathan dissar ju :(
Ska väl ta och ringa min kära vän Emma och höra om hon vill hänga med mig!

Nej, nu ska jag kissa och röka. Sen blir det stuvade makaroner och köttbullar.
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback