När det var du och jag mot världen.

Jag saknar dig så otroligt mycket. Varför blev allt såhär? Vad var det som hände egentligen? Vi gled ifrån varandra men ingen utav oss gjorde något, vi stod bara där och såg på. Det var du och jag mot världen, nu står jag här ensam. Ingenting är som det borde vara. Jag vill inte vara utan dig, jag vill att allting ska vara som det en gång var mellan oss. Jag kände mig hel tillsammans med dig, när jag hade dig vid min sida kändes det som om ingenting var omöjligt. Såhär ska det inte vara, det är inte meningen att du och jag bara ska vara ett minne. Jag vill att vi ska vara en igen. Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. Det vet du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback