Dag 9 - Musik

Helt ärligt, jag skulle inte klara mig utan musik. Musik får mig att må bättre när jag känner mig ledsen, musik får mig att gråta när jag känner att det är det jag behöver, musik hjälper en igenom mycket. Jag kan stänga av allt runt omkring mig med musik. Jag älskar att lyssna på musik som har en mening, där texterna betyder något. Men också låtar som jag kan dansa loss till. Som sagt, musik är det bästa som finns. Artister som jag lyssnar mycket på är Takida, Daniel Adams-Ray, Oskar Linnros, Markus Krunegård och flera andra. Jag har ingen favoritlåt med dessa, jag älskar varenda låt de har gjort. Så här är några andra låtar;

Warren Wiebe - I believe in us
Elin Sigvardsson - Lyckorus
Cee Lo Green - Fuck you
Jay Smith - In the ghetto
Jay Smith - Dreaming people
Joe Jonas - Gotta find you
Bruno Mars - Just the way you are
Bruno Mars - Talking to the moon
Johan Alander - Vägen hit
Johan Alander - Tjena syrran
Brad Paisley - Whiskey Lullaby
HigWon - Från hjärtat
Henok Achido - High on life
Medina - Sagoland
Mohombi - Bumpy ride
Volbeat - Fallen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback