Dag 28 – Det här saknar jag

Jag saknar gamla vänner som inte längre finns kvar i mitt liv, vänner som jag trodde alltid skulle stanna. Men man måste gå vidare trots att livet inte alltid blir som man trott och vill. Jag saknar också de personer som funnits i mitt liv men lämnat den här världen för en annan. Det finns så mycket i livet man önskar vore annorlunda men jag är ändå tacksam över det jag har. Jag försöker att inte se bakåt så mycket utan jag vill leva i nuet fullt ut. En person som jag saknar så otroligt mycket är en tjej jag kunde ringa mitt i natten om det var något, som alltid fanns där och ställde upp för mig. Men någonting hände mellan oss och nu har vi jättedålig kontakt även fast vi lovat varandra att det alltid skulle vara vi mot världen. Jag saknar dig så otroligt mycket, Rebecca Johansson.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback