Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Enkelt. Det var min födelsedag i år, min 20årsdag! Dagen började med ett besök på Systembolaget (såklart) och sedan hem för att fixa med allting. Senare på kvällen kom mina fina vänner hit för att fira mig. De som kom var Emma, Simone, Sofia, Jonna och Josefine + min kära lillebror. Vi käkade tacos, drack gott och åt tårta. Det var verkligen jättemysigt! Efter att vi var fullproppade det med mat och alkohol begav vi tjejer oss ner på stan för en runda på krogen. Där hade jag riktigt roligt! Efter ett tag på krogen blev vi hungriga och skulle käka på Donken. Där raggar Emma upp några norskar som bodde på ett hotell i närheten så Emma kirrade efterfest men då var det bara jag, Emma och Josefine kvar, resten hade försvunnit. Vi drog till deras hotell och jävlar vilken galen natt. Vi hade så jävla roligt och norskarna var bland de bästa människorna jag träffat, världens skönaste killar. Festade som fan fram till sex då jag gick hem till en kär vän och sov. Egentligen beskriver inte detta kvällen men det är ett försök till att förklara iallafall. Kvällen var helt underbar, helt jävla galen!

UNDERBARA TJEJER SOM FIRADE MIG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback