Dag 10 - Något jag är stolt över

Jag är faktiskt stolt över mig själv som fortfarande går i skolan trots två år på IV. Jag har sett många andra som har hoppat av efter detta men jag har tagit mig till tredje året på Barn- och fritidsprogrammet nu. Jag trodde aldrig att det skulle vara ett halvår kvar till studenten för mig nu. Efter det första året på IV kände jag att jag verkligen inte orkade gå ett till men jag gjorde det och efter det andra året kände jag inte att jag skulle klara av att gå kvar i skolan men jag gav det ett försök. Jag hade Simone vid min sida och då kändes det lättare, när jag sedan började på Östersunds gymnasieskola fick jag en helt underbar klass som fick mig att gå till skolan varje dag med ett leende. Så jag är stolt över mig själv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback